Mis ik een aansluiting?

Op de foto hieronder zie je een geluidskaart, en een beetje bovenaan zie je een witte aansluiting. Deze kaart zit nu in mijn pc en werkt, maar moet er niet iets in die aansluiting? Zoja wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat is de interne connector om de systeemkast van front geluid te voorzien (zodat je koptelefoon/microfoon aan kan sluiten aan de voorkant van je kast).

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook de connector zijn om zo de videokaart van geluid te voorzien zodat je HDMI uitgang ook geluid uitgeeft (mocht die er op zitten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo te zien maar zie et niet helemaal duidelijk is het On je CDROM speler aan te sluiten voor audio maar word tegenwoordig niet meer gebruikt