Welke uitvoering van de GTX1060 6GB is het waard om te kopen?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een videokaart, maar er zijn veels te veel uitvoeringen en merken van deze kaart.
Het gaat oom de GTX 1060 6GB.

De kaart is bedoeld om te gamen en moet dus zware games kunnen draaien.

Ik he alleen gehoord dat sommige merken wat slechtere kwaliteit zijn en/of een slechte koeling hebben.

Ik zit al dagen lang te kijken, maar ik kom er maar niet uit..
Iemand ideeën of tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hallo, Ik zou voor de MSI GTX1060 Gaming X 6G gaan. De kaarten van MSI zijn in vele tests als beste eruit gekomen en de kaarten hebben uitstekende koeling! Daarnaast wordt deze kaart als excellent gezien door hardware.info.
Ik heb zelf een MSI GTX 1070 Gaming X 8G in mijn systeem en het is werkelijk een beest... de fans gaan pas spinnen bij 60 graden en ze hebben nog steeds niet gedraait ookal draai ik zware games op mijn PC.