Waarom freezed de pc bij opstarten?

Ik heb net een nieuwe GPU in m'n computer gedaan en sinds die erin zit heb ik steeds problemen. Vaak als ik opstart dan blijft de pc vasthangen bij de bios splash screen of in sommige gevallen zelfs nog daarvoor (zwart scherm). Dit zijn de specs:
-MSI 970 Gaming (mobo)
-Gigabyte geforce GTX 1060 6G (nieuwe GPU)
-AMD fx-6350 hexa-core 3.9 ghz
-700W PSU
-16GB ddr3 ram

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik gebruik Windows 10 pro x64

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gaat het moederboard wel samen met de andere componenten? Toen ik mijn pc in elkaar zette, moest mijn grafische kaart per se gekoppeld worden aan een bepaald moederboard. Misschien zit hier de fout?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kijk anders hier nog even, misschien word je er iets wijzer van. http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/hardware/vraag/20454/videokaart-past

Antwoorden (1)

Heb je de juiste en nieuwste drivers wel geïnstalleerd ?