Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een ssd plaatsen en een videokaart vervangen?

Ik wil een computer kopen. Het is een MSI Nightblade MI2C-061UK met een intel core i7-6700, 16gb werkgeheugen, 2TB HDD en een NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB). De computer heeft dus geen ssd maar ik wil er wel een kopen. Zou ik dan die ssd in de computer kunnen plaatsen, of is er daar geen ruimte voor omdat er geen in zit. Ook zou ik graag de videokaart willen vervangen door een gtx 1060.
Alvast bedankt voor uw antwoord.

Toegevoegd na 7 minuten:
(Ook wil ik de optische drive veranderen door een Blurayspeler)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
816
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja hoor! http://www.jeepc.co.uk/product-page/f8d55dfc-3e31-fad6-fdbf-d3b801eaa563

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dit zou goed moeten kunnen. Als je wilt dat je pc sneller ervan wordt zal je wel het besturingssysteem moeten installeren op de SSD. Als je het alleen doet voor snellere loading times voor games etc. zorg dan dat je je games op de SSD installeert. waar ook op moet letten is dat de videokaart in je case past want de 10** series videokaarten zijn in de meeste gevallen iets groter dan de 9** series
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor een SSD is altijd plaats, bovendien heeft dat MSI board een m.2 aansluiting dus indien er echt geen plaats zou zijn kun je altijd uitwijken naar dat m.2 slot, dit heeft als voordeel dat transfersnelheden helemaal tot het plafond schieten, heb zelf zo'n NVMe Samsung 950 en die haalt 2200MB/s Het is niet dat windows nog sneller boot, maar het kopieert lekker door... Dit reepje ter grootte van zo'n groen pakje Wrigley Kauwgom plaats je in het daarvoor bestemde slot en gassen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding