Past elke CPU-Koeler op een andere processor?

Als je een processor besteld krijg je meestal een CPU-Koeler bij. Maar als ik alleen maar een processor krijg (zonder CPU-Koeler) Past een andere CPU-Koeler er gewoon op?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Het beste antwoord

NEE!!!

Je moet goed opletten.
Op de verpakking van de koeler staat voor welke processoren hij geschikt is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oké, ik wil namelijk een FX 4300 aanschaffen, maar heb nog een AMD CPU-Koeler liggen, is de kans groot hef NIET past? ze zijn namelijk wel allebij van AMD
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lastig te zeggen. Kan je iets van een merk/type ontdekken op de koeler?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
veel koelers passen op elke socket maar, zoals peterenada zei kijk het altijd na!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel!