Is het mogelijk om een printer aan te sluiten uit een ander land?

Ik heb thuis een ''HP Laserjet pro 400 MFP m425dw'' gekregen. na een kleine onderzoek kwam ik er achter dat de voedings kabel (volgens mij) uit Amerika komt waardoor ik die niet kan aansluiten. Ik heb thuis een standaard C13 voedingskabel liggen die past. Maar waar ik bang voor ben is dat ik mijn printer rooster als ik het aansluit omdat ze in Amerika 60 hertz gebruiken en hier 50 hertz. De Amerikaanse voedingskabel had ook nog een zekering van 10 ampère erop zitten en mijn voedingskabel niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Staat er niets achterop de printer? Soms zijn apparaten geschikt voor beide lichtnetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
uhmm jha... er staat 220-240V ---(50-60)--- hertz. 3,5 ampère... dat houd volgens mij in dat ik het gewoon kon aansluiten...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inderdaad, dus geniet van je nieuwe printer!

Het beste antwoord

Kan je gewoon aansluiten volgens jouw eigen reactie