hoe krijg ik meer CPU op me laptop?

Ik wil graag video's maken met me laptop maar dat lukt niet omdat ik te weinig CPU gebruik heb ik zou het fijn vinden als iemand me kan helpen met iets wat ik kan kopen voor meer CPU al vast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan een CPU niet uitbreiden... wel kun je het RAM vergroten...!
TurfGraver
7 jaar geleden
Je kan wel een ander CPU (processor) plaatsen.
Afhankelijk van je moederbord.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat kan zeer zeer zelden bij een laptop. Bij een desktop kan dat bijna altijd.

Antwoorden (1)

Koop een nieuwe laptop. Een processor vervangen is niet zo makkelijk of zelfs onmogelijk op een laptop.