heeft het zin om een videokaart toe te voegen?

ik heb een pc die net iets te langzaam is voor de moderne games zoals fifa 17 en gta V, nou is mijn vraag heeft het zin om een videokaart toe te voegen of is de processor hier niet goed genoeg voor? en welke videokaart is geschikt? ik zat zelf te denken aan een MSI Radeon RX 480 Gaming 8G. alvast bedankt
hieronder staan de specificaties van mijn pc.

Processor: AMD A10-7800 (3,5GHz – 3,9GHz)
Werkgeheugen: 8GB DDR3 Dual Channel (1866MHz)
Opslagapparaat: Hardeschijf van 1000GB
Grafische kaart: Geen, Geïntegreerde AMD Radeon R7-graphics

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja dat heeft zin. Zeker als je nu een zwakke geïntegreerde hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt dan wel een goed sterke voeding met genoeg 6 en 8 pins aansluitingen nodig. De stap die je maakt is wel enorm, je zou al veel hebben aan een 150 eu kaart.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_radeon_rx_480_gaming_x_review,17.html

Jou huidige videokaart is hoogstens zo goed als de laagste in het rijtje ( R7 260)

Toegevoegd na 8 minuten:
Een 470 zou ook geen gekke keuze zijn heeft maar 1x 6pins nodig:
https://tweakers.net/pricewatch/573469/sapphire-radeon-rx-470-4g-d5/specificaties/

Toegevoegd na 9 minuten:
Oh de 480 heeft ook maar 1x 6pin nodig zie ik nu. Hoe dan ook check je voeding!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
haalt de processor dan niet de snelheid van de videokaart omlaag?

Andere antwoorden (1)

Vergeet niet dat sommige spellen erg cpu afhankelijk zijn, maar in jou geval zal een videokaart erg helpen.