Welke usb flashdrive voor apple iphone is bruikbaar om data te "verplaatsen"?

ik heb net een iphone 6 gekocht helaas alleen 16 gig
ik zoek een oplossing om zeg maar video te nemen
en deze te kunnen verplaatsen om weer ruimte te hebben op de iphone

Ik lees over verschillende types usb voor iphone maar ze zeggen niet dat je data kan verplaatsen.

alleen dat je er iets op kan zetten vanaf mac of pc en dat dan kan afspelen op iphone

Maar de bedoeling is dus zeg maar video te maken op de iphone deze te VERPLAATSEN( eventueel kopieren en dan deleten op de iphone mag ook naar de usb en dan weer een video maken. etc etc

ik geloof niet dat je zeg maar rechtstreeks naar de USB kan filmen maar als dat mogelijk is hoor ik het graag ?

iemand hier ervaring mee ?

capthavoc
7 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Is mogelijk. Zie bijvoorbeeld de Sandisk type USB's met lightning https://www.sandisk.com/home/mobile-device-storage/ixpand

Het is niet mogelijk om direct erop te filmen, maar wel mogelijk om bestanden over te kopiëren van de iPhone/iPad naar USB-Stick.