mijn asus moederboard setupje geeft geen beeld. Wat moet ik doen?

Hallo,

Ik heb een moederboard van een asus eeepc 1015cx laptop gekocht en aangesloten aan de power en aan eenhardeschijf en batterij.
Alleen heb ik dus geen bijhorend scherm en heb ik hem dus aangesloten via de vga poort.
Nu is mijn probleem dat ik geen beeld krijg.
Geen bios of wat dan ook.
het hdd lampje geeft wel aan dat hij wat leest en de hdd draait ook.

Nu is mijn vraag wat ik kan doen om beeld te krijgen.
Krijg ik geen beeld omdat het scherm van de laptop zelf niet aangesloten is?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Om beeld te krijgen heb je ook een processor en werkgeheugen nodig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Processor en ram zitten er in.
Processor word na tijdje aanstaan ook warm en als ik hem aan zet leest hij ook even wat van de hdd.
Dus hoe zorg ik dat ik beeld krijg?
Ik krijg geen bios of wat dan ook en scherm komt ook niet uit slaap.