Hoe kan ik mijn computer (Windows XP home edition) besturen vanaf mijn iPhone?

Ik heb al verschillende Apps en programma's geprobeerd maar steeds lukt het niet om te verbinden. Ik heb een iPhone 3G(niet gejailbreakt of zoiets). Ik heb het programma vnc geprobeerd, het ziet er goed uit maar het werk gewoon steeds niet. Heeft iemand een tip?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (8)

Teamviewer.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt in de appstore een applicatie genaamd teamviewer.

Hopelijk is je probleem hierbij opgelost ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd teamviewer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hij wifi heeft met touch mouse en geen wifi meer gewoon internet met kabel airmouse
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teamviewer gebruik ik ook werkt super makkelijk, dan kan je ook vanaf andere pcs je computer besturen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logmein.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer jaada...