Pasen deze onderdelen in een pc?

CO-9050017-BLED 20,00
Intel Core I5-6600K 224,95
NZXT Sleeved LED Kit - Pakket LED's 20,00
NZXT H440 - Midtowermodel 127,95
MSI Z170A GAMING M3 - Moederbord 142,99
2000GB HDD Sata III 74,00
Asus Xonar DGX 37,90
Corshair 650 watt 58,90
RUCIAL 16 GB DIMM DDR4-2133 2 X 8 GB 66,99
Waterkoeling Corsair Hydro H100i V2 127,95

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
waarom een apparte geluidskaart ik denk dat dat niet heel veel beter gaat zijn dan de intergrated chip ook geen ssd wat eigelijk tegenwoordig een must is.

Het beste antwoord

Ja, dat gaat wel samen werken zo te zien.

Ik heb 'm even bij elkaar geklikt voor je op pcpartpicker, zo goed mogelijk gegeven jouw informatie: http://pcpartpicker.com/list/qMfwzM

Geen incompatibilities gevonden. Ziet er verder ook prima uit qua onderdelen.

Een paar puntjes nog:
1) Zo'n gaming machine en dan geen videokaart erbij? Ik neem aan dat je die vergeten hebt, of misschien al hebt liggen, en dat 'ie daarom niet bij de lijst staat. Maar dat lijkt me wel heel belangrijk om erbij te vermelden.

2) Alleen een 2 TB harddisk? Ik zou er, als je toch gaat bouwen, absoluut een SSD naast hangen voor je besturingssysteem en eventueel voor je zwaarste games. Vooral games die veel schijfruimte opeten lopen daar een heel stuk soepeler door.

3) 't Is geheel persoonlijk natuurlijk, maar ik zou niet op dit moment een nieuwe gaming machine samenstellen met een i5. Dat is eigenlijk gewoon ouwe meuk. Als het een kwestie is van geld dan beter even doorsparen voor een i7, of al die LED en waterkoeling poepelegein eruit gooien en het bespaarde bedrag bij het CPU budget stoppen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb de videokaart die ik wel hebben (GTX 970) al.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
een i5-6xxx oude meuk? het is nu ongeveer een jaar oud en is momenteel de beste price/performance proccesor voor gaming. wat gaat een i7 opleveren boven de i5 behalve mischien 2 fps meer? Games maken nouwelijks gebruik van hypertreading en het is dus zonde om voor een i7-6700(k) te gaan. en zeker een o5-6600k overclocked gaat zeker voor jaren geen bottleneck zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@mcmlevi: je hebt een punt natuurlijk, en ik zei het inderdaad te gechargeerd (maar het was dan ook geheel persoonlijk). En al ben ik niet zo'n gamer, eerlijk gezegd heb ik zelf een half jaar geleden ook voor een i5 ipv i7 gekozen in het kader van besparing, ik bedoel alleen dat als je de keuze moet maken tussen cosmetische onnodigheden en een betere CPU ik altijd voor de betere CPU zou gaan.