Waarom kan ik geen netwerkadres verkrijgen?

Ik heb een acer laptop met windows xp sp3, maar ik kan sinds kort geen verbinding meer maken met het internet. Op mijn ipod doet dezelfde verbinding het wel gewoon. Ik gebruik een sitecom router met ziggo (het is een sitecom maar hij heet ziggo.......). Als ik nou probeer te verbinden dan blijft hij hangen bij: netwerkadres verkrijgen, eerst deed hij het wel altijd. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Stel dat je router 10.0.0.1 is of 192.168.0.1.
Geef dan je laptop een vast adres: bijv. 10.0.0.123 of 192.168.0.123. Dan hoeft de laptop helemaal geen adres meer te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moet ik datdan doen?