Zijn er Nederlandse of Duitse sites waar je, je eigen computer kan samenstellen?

Ik heb wel een paar sites gevonden. Maar dit zijn verschrikkelijke oplichters met een pc ter waarde van 1800 euro die ruim 2500 kost daar. Ik heb een aantal Britse sites gevonden voor veel goedkoper maar daar komt 250 euro invoer kosten bij. Zijn er sites zoals deze: http://www.wired2fire.co.uk/ In Nederland?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Ritsuka
7 jaar geleden
gaat het alleen om de onderdelen? of moet de pc ook in elkaar gezet worden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Compleet samen stellen. Dus ook in elkaar gezet worden. Natuurlijk weet ik dat dit iets meer kost, alleen wat de sites erbij gooien is een beetje overdreven :) Ik dus de sites die het nog netjes houden :D
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eeh...enig idee van hoe in Nederland de salarissen liggen ? Dat kost je al snel het dubbele of MEER van wat je aan onderdelen kwijt zou zijn en het zelf zou doen. Vergelijk het maar met bij de fietsenmaker een band laten plakken....kost twee dubbeltjes als je het zelf doet. de fietsenmaker vraagt 10 tot 15 euro, en dat is ECHT niet alleen voor dat plakkertje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vermoedelijk gaat het JUIST niet om oplichters, maar om mensen die keurig wit werken en hun verdiensten opgeven aan de belasting. Dat kost een paar centen ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Marleen Waarom zouden de salarissen en belasting kosten in Duitsland en Engeland verschillen van Nederland? Volgens mij zien die het zelfde :). En om een fietsen maker die een bandje plakt vergelijken met iemand die onderdelen inkoopt voor 1100 euro en verkoopt voor 2500 is best wel ''dom''. Ik zie het meer als Engeland en Duitsland die betere service leveren dan Nederlandse winkels.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lokaal bedrijfje opzoeken, althans, dat hebt ik met m,n eerste computer gedaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op hardware.info staan verschillende nederlandse bedrijven die computers naar wens samenstellen of onderdelen los verkopen

Antwoorden (2)

Ik heb zelf meerdere keren bij Azerty dingen besteld en hier goede ervaringen mee: https://azerty.nl/
Je kunt kiezen tussen afhalen (als je in de buurt woont, ze zitten in Raalte), of verzenden.
7 jaar geleden
Ik heb dat altijd bij Alternate gedaan.