De harde schijf van mijn laptop is waarschijnlijk kapot, wat moet ik doen met onderstaande foutmelding?

De harde schijf heeft het volgens mij begeven. Als ik mijn laptop nu opstart krijg ik een foutmelding, afbeelding is bijgevoegd. Als ik op continue klik dan blijft ie hangen op dat blauwe windows scherm. Ik denk dat ik naar een professional moet om een backup te laten maken, maar hoeveel euro zou dit dan kosten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt het beste zo snel mogelijk een back-up maken; het liefste zonder te harde schijf onnodig te belasten. Als je er niet zoveel verstand van hebt, kun je beter een back-up laten maken door iemand die er meer verstand van heeft. Goede software om een back-up te maken zonder je harde schijf onnodig te belasten is CloneZilla. Succes! PS: Je harde schijf dreigt dus kapot te gaan. Toegevoegd na 56 seconden: Je zegt ook dat hij blijft hangen op het blauwe Windows-opstart scherm. Dan zijn niet alle bestanden met toegankelijk.

Zet je laptop alsjebleift direct uit! Doe er niets meer mee, die hardescijf kan het op ieder moment begeven. Het ligt eraan hoe ernstig het is, soms valt het mee en begint Windows gewoon preventief te waarschuwen. Maar het BSOD (Blue Screen of Death) beloofd niet veel goeds. je kan je laptop het beste ter reparatie aanbieden en een image van je harddisk laten maken, als dat lukt dan is je data in ieder geval veilig gesteld. je laptop haredschijf vervangen zal tussen de 50-60 euro kosten (afhankelijk van wat voor soort schijf erin terugkomt) Dan moet de Windows en installatie nog opnieuw en de data hersteld worden. Je kunt hiervoor meer informatie vinden op de volgende link, https://www.iwally.nl/laptop-reparatie

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100