hoe kan het dat mijn C-schijf plots meer GB bevat terwijl ik niets gedownload e.d. heb?

Mijn C-schijf is permanent in het "rood". Vele programma's die je download geven je nog de keuze niet wààr je dingen wil downloaden, of doen het toch op de C-schijf terwijl ik "D" heb aangeduid.
Geregeld doe ik dus aan schijfopruiming, maar het frappeert me dat 's anderdaags, als ik mijn laptop terug aanzet, er plots weer x GB meer op die C-schijf staat.
Hoe kan dat nu?

8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je computer tijdelijk bestanden opslaat in de C-schijf. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als je een programma installeert of als je een update download. Als je deze bestanden niet meer nodig hebt, kun je ze verwijderen om ruimte op je C-schijf te besparen.
Bronnen:
4 maanden geleden