Hoeveel kost een goeie computer voor games te spelen ?

ik heb nu ern trage pc en ik wil spare naar een goeie pc maar ik weet niet hoeveel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Voor het spelen van games heb je wel een beetje hardware nodig.
Een van de eerste zaken is een goede grafische kaart en natuurlijk de processor en monitor om e.e.a. goed weer te geven.
Om maar meteen met apparatuur te beginnen waar je even mee vooruit kan zou ik gaan voor de ATI Radeon HD 5870 in crossfire. Samen met een goede voeding zit je dan op rond de 500 euro.Dan heb je DrictX 11 hetgeen die nieuwste ontwikkeling is. Natuurlijk kun je ook eerst 1 kaart kopen voor rond de 180 euro.
Dan een moederboard met processor (heel veel keus maar voor 250 a 300 euro mo tje wel kunnen slagen.
De rest is een beetje afhankelijk van wat je wil maar voor een kast een HD en monitor samen kun je voor 600 euro wel kunnen slagen.
Grofweg ben je dan voor een redelijke high-end machine dan zo`n 1500 euro kwijt als je hem zelf in elkaar zet.
Voor de helft lukt het ook wel maar dan heb je een mindere kaart en monitor.
Stem e.e.a. dus eers af aan je budget en probeer dan op internet aan de goedkoopste leverancier te komen.
Kijk ook naar service en in je omgbving (mocht er eens iets niet goed gaan in de garantie periode dan hoeft je niet meteen het hele land door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik heb een hele goeie computer pc en heb hem gekocht voor 650euro (je krijgt geen beeldscherm erbij... moet je appart kopen)