is mijn macbook inwendig beschadigd?

Ik heb gisteren een macbook gekocht, hij is tweedehands maar ik heb hem gekocht met garantie in een betrouwbare winkel.
Ik wou de macbook gister voor het eerst opladen , dit deed ik boven en toen sloegen de stoppen door.
Het ligt aan onze stoppen want die zijn slecht boven , maar nu ik probeer mijn macbook op te laden lukt dat niet meer..
Ik ga het bedrijf nog bellen en mailen om te vragen hoe het zit maar kan het zijn dat mijn macbook inwendig is beschadigd ?
ik merk er verder niks van hij is namelijk nog niet helemaal leeg.
Alles doet het volgensmij nog voor zover ik weet.
heeft iemand hier ervaring mee ?
ik hoor het graag
met vriendelijke groet,
Roos

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De kans dat er iets mis is met je Macbook is klein. Je voedingsadapter heeft waarschijnlijk het loodje gelegd. Een nieuwe kost 30 à 40 euro.

Er is bijna nooit een garantie op je lader of accu dus die is grotendeels voor eigen kosten Wat ik zeker wel zou willen weten is of je met een goeie lader en een goeie normale stopcontact wel kan laden ? pas dan kan je zeggen of er iets mis is met of je lader en/of je accu hopelijk niet dus Kan je de mac gewoon aan en uit doen ? is ook een redelijke test. maar dat ligt er dus even aan hoe goed je accu op dit moment is en of hij niet onder de 20% gedaalt is ook een accu app kan handig zijn ? om te kijken of daar iets mis mee te vinden is bijv coconut als die raar zou doen is er toch iets meer aan de hand

Bronnen:
http://www.coconut-flavour.com/coconutbattery/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100