Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een schakelaar waarmee je snel tussen de input sources op je pc kunt switchen?

Ik zoek een soort knop waarmee ik snel tussen de input sources op mijn monitor kan switchen, mijn monitor heeft zelf ook zo'n knop alleen deze is bijna kapot. Ik zoek zo'n soort knop (zie bijlage).Alleen die je dan los kan kopen en niet te duur, hij moet kunnen switchen tussen vga en dvi-d en moet aan te sluiten zijn op de monitor via usb als dat kan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als ik goed begrijp, wil je 2 pc's aan 1monitor hangen. In dat geval, kan je gewoon een vga of een dvi switch kopen, 2 ingangen en 1 uitgang. Dan met schakelaar van pc1 naar pc2 schakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar waar koop ik zo'n switch en bestaat er een switch met een vga en dvi-d uitgang? Want ik wil mn pc en ps4 aan 1 monitor koppelen en dan zal snel kunnen switchen tussen bijde.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding