Bestaat er een schakelaar waarmee je snel tussen de input sources op je pc kunt switchen?

Ik zoek een soort knop waarmee ik snel tussen de input sources op mijn monitor kan switchen, mijn monitor heeft zelf ook zo'n knop alleen deze is bijna kapot. Ik zoek zo'n soort knop (zie bijlage).Alleen die je dan los kan kopen en niet te duur, hij moet kunnen switchen tussen vga en dvi-d en moet aan te sluiten zijn op de monitor via usb als dat kan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Als ik goed begrijp, wil je 2 pc's aan 1monitor hangen. In dat geval, kan je gewoon een vga of een dvi switch kopen, 2 ingangen en 1 uitgang. Dan met schakelaar van pc1 naar pc2 schakelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar waar koop ik zo'n switch en bestaat er een switch met een vga en dvi-d uitgang? Want ik wil mn pc en ps4 aan 1 monitor koppelen en dan zal snel kunnen switchen tussen bijde.