Hoe groot is het SSD-geheugen in onderstaande PC's?

Hoe groot is het SSD geheugen in de Medion Akoya P 5282 E? Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in deze PC?

Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in de Medion Akoya P 5338 H?

Hoe groot is het SSD geheugen in de Medion Akoya P 5283 E?
Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in deze PC?

Hoe groot is het SSD geheugen in de Medion Akoya P 5283 E?
Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in deze PC?

Hoe groot is het SSD geheugen in de Medion Akoya P 5397 G?
Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in deze PC?

Hoe groot is het SSD geheugen in de PEAQ PDT P 2010-I5N1?
Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in deze PC?

Hoe groot is het SSD geheugen in de Acer Aspire X3 - 710 I 7010 NL?
Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in deze PC?

Wat voor merk voeding en SSD-kaart zit er in de Acer Aspire T3-710 I8810 NL?

Weten jullie dit misschien?
Ik heb al contact gehad met een elektronicazaak met een grote actie vanaf woensdag, maar deze vragen om langs te komen. Aangezien ik pas na woensdag kan en ik het door de actie heel druk verwacht probeer ik het hier nog maar eens.
Wellicht tegen de regels in.

8 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

Wat het merk voeding is kan niet worden vastgesteld. Dan zul je de computers open moeten schroeven. Is het overigens belangrijk ?

In bijv. de Medion-akoya-p5283-e zit een hybride harddisk (1 Tb). Het merk kun je via specifieke software meestal wel opvragen (bijv. Speccy).

De grootte van het SDD gedeelte is: 8 GB.

De specificaties van de overige computers kun je eenvoudig op dezelfde wijze vinden.

Toegevoegd na 20 minuten:
Voedingen van Medion-computers schijnen meestal van het merk Forton Source Power group (FSP) te zijn. En meestal wat oudere types. Bron: google

Toegevoegd na 21 minuten:
Forton moet zijn: Fortron
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Fifagek
8 jaar geleden
Via Tweakers begreep ik vorige week dat de voeding en het SSD-geheugen de onderdelen zijn die de grootse kans op problemen hebben. Als er iets stuk gaat in een computer is het altijd 1 van die 2 dingen. Zij geven aan dat je dus kwaliteitsmerken wil hebben om het risico zo klein mogelijk te houden. In die zin is het dus wel belangrijk om te weten. Zelf heb ik ook nog wat doorgezocht gisteravond nadat de vraag stond inderdaad, maar toen kwam ik erachter dat er best grote verschillen in het SSD-geheugen zit wat ik nu bevestigd zie (ik wist niet of die 8 GB SSD-geheugen was). Er zijn voornamelijk PC's met 8 GB, maar ook met 128 GB SSD-geheugen (Akoya P5338H, Aspire T3-710 I8810 NL). Ik heb begrepen dat 1 GB 1024 MB is, wat dus zou betekenen dat je met 8 GB 8.192 MB SSD-geheugen hebt en met 128 GB 131.072 MB geheugen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een hybride hdd (ook wel genoemd SSHD) is een meestal forse harddisk die ook een kleine SDD "aan boord" heeft van bijv. 8 Gb
voorbeeld:
http://www.seagate.com/nl/nl/solutions/solid-state-hybrid/ Dat is iets anders dan een gewone losse SDD (bijv. van 128 Gb), die meestal een gehele harddisk vervangt, bijv. in een laptop
Fifagek
8 jaar geleden
Dank voor je uitleg compris. Toen ik het las begon er weer iets te dagen wat ik ook al van anderen gehoord had. Sinds afgelopen vrijdag eigenaar van een nieuwe Medion Akoya P5338 H met 128 GB SSD geheugen.