Is het mogelijk om televisie te kijken (scart) op een computermonitor (vga)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Met een Scart-naar-VGA-kabel zou het moeten kunnen.
bamibal
11 jaar geleden
Bij Conrad bestelnr: 325304 - 89
De SCART-uitgang van het bronapparaat moet RGB-signalen kunnen leveren en het weergaveapparaat moet "Progressive Scan"-signalen kunnen verwerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou die kabel kan je overal wel kopen, maar je hebt nog een signaalomvormer nodig van Scart/composiet naar VGA, die zijn op het moment bij Deal Extreme uitverkocht. En je moet er iets van een TV-tuner (videorecorder) tussenzetten.

Als je alleen de kabel van Scart naar VGA koopt, heb je alleen geluid!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
komt van:
http://www.ekabels.nl/Video-kabel/Scart-naar-VGA-kabel/Scart-naar-VGA-kabel-2-meter.asp LET OP: het apparaat dat het signaal ontvangt, MOET een RGB signaal kunnen ontvangen. Deze scart naar VGA kabel kan worden gebruikt voor de overdracht van het beeld van een apparaat met scartuitgang (dvd/hd-speler/recorder, DVB-T-ontvanger etc.) naar een apparaat met VGA ingang.