Weet iemand iets over die Yarvik Tablets????

Ik wil er 1 kopen en wil niet te veel uitgeven voor een tablet. Maar wil er 1 voor ereader en voor filmpjes en internet en natuurlijk tekst verwerken gebruiken.

Weet iemand met welke Yarvik of ander merk ik dan het beste uit ben????

En verschillen die 1000 mhz tegenover 800mhz zo erg of valt dat wel mee? En hoe zit het met RAM precies???

IS 265 MB weinig of is dat goed te doen met een 800 mhz of 1000 mhz processor????

Nog 1 ding wat ik mij afvroeg. Is een resistief scherm tegenover capacitief echt veel slechter om mee te werken of valt het prima te doen????

Bedankt voor de informatie :)

FeD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het is te doen zeker voor jouw wensen maar het is geen race monster en zeker geen iPad ook zware spellen gaan niet goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jouw wensen is dit inderdaad wel een goede tablet.
Ik zou dan gaan voor de yarvik tab 310 of de tab 410.
De verschillen tussen de 800 mhz en de 1000 mhz zullen zeer klein zijn, maar het prijsverschil is ook klein, dus kun je net zo goed de 410 nemen.
Als je een capactive scherm gewend bent is het echt heel veel slechter, maar als je resistive gewend bent of helemaal geen touchscreen, dan valt het wel mee.