Kan ik twee versterkers aan een router koppelen?

Hallo,
Omdat ik boven niet al te goed wifi heb hebben we een "devolo 500mbs" wifiversterker gekocht.
Nu is de vraag als ik hierbij zon tweede versterker koopt want er steekt er nu een in het stopcontact bij de router en een blokje ingestoken om het wifi te versterken.
Nu wil ik een extra blokje kopen kan ik deze hierbij aanhangen om nog een sterker signaal op mijn kamer te krijgen wznt daar heb ik een zeer zwak signaal

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan kun je ze beter verspreiden door het huis.
Bij elkaar (op een hoopje) gaat niet echt (of wellicht juist niet) helpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar als ik nog ene blok bij aankoop kan ik deze hier ook op aankoppelen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja dat kan

Antwoorden (1)

Ja dit is mogelijk.
U dient rekening te houden met het volgende.
Model:
De 2e adapter dient hetzelfde model te zijn als degene die u al heeft i.v.m pairing.
(pairing: Het koppelen van de powerline adapters over het elektriciteits net)
Oudere woningen/verschillende stroomgroepen:
Kan leiden tot data verlies.
Voor internet gebruik maakt dit niet veel uit, bij live streams of interactieve tv kan dit wat problemen veroorzaken.
interferentie externe apparaten:
laptops telefoons die aan het opladen zijn bijvoorbeeld. (Dit is vaak niet het geval echter bij constatering van data verlies handig om uit te sluiten.)