Kan ik Train Simulator 2016 spelen op mijn laptop?

Ik heb een laptop die ik in 2011 heb gekocht. Ik heb zelf niet precies kunnen uitzoeken of het werkt of niet. Volgens mij werkt het wel, maar wil het toch zeker weten.

Specs:

- Intel Core i3 M 350 2.27 GHz
- 4 GB RAM
- ATI Mobility Radeon HD 5470
- Windows 7
- Hewlett-Packard 143A Moederbord.

8 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
ronron1212
8 jaar geleden
Systeemeisen:
- Vista/Windows 7/8.1
- 2.8 GHz processor
- 6.0 GB vrije schijfruimte
- 2.0 GB RAM
- Videokaart met 512MB vRAM en Pixel Shader 3.0 (alleen AGP PCIe)
- Direct X 9.0c compatibel
- Compatibel met Xbox controller

Antwoorden (1)

Train Simulator is een groot en zwaar spel, en voor een optimale ervaring speel je dit op een desktop-computer. De Systeemeisen in de reactie van ronron1212 zijn de minimale systeemeisen, met de kwaliteit zo laag mogelijk.

Daarnaast:
- Laptop-processoren hebben vaak mindere prestaties dan desktop-processoren. Het kán werken, maar het wordt niet officieel ondersteund.
- Voor een goede weergave speel je dit op een desktop PC met minimaal een Intel Core i5 of AMD FX processor.
- Een videokaart met 512 grafisch geheugen voldoet, maar het is beter om een videokaart met tussen de 1GB en 2GB grafisch geheugen te gebruiken.

Jouw laptop voldoet niet aan alle eisen, dus het spel zal waarschijnlijk niet op jouw laptop kunnen draaien, en als het al werkt met zeer belabberde prestaties.