Hoelang leeft een Micro-SD op straat? Met dit weer, vochtigheid enzo.

Ik ben een MicroSD kaart kwijt, ik heb overal gezocht. Nu wil ik morgen gaan kijken waar ik geweest ben. En ik denk dat ik hem op straat verloren ben. Maar ik vrees dat hij het niet meer doet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Beste Harmen1993, wat vervelend dat je jouw micro-sd kaart bent verloren, zeker wanneer je geen juiste back-up hebt gemaakt kan ik me de schrik goed voorstellen. Goede vraag over hoelang een Micro-SD kaart op straat kan leven, welke termijn surf ik je niet exact te zeggen. Wel kan ik je adviseren je Micro-SD kaart bij een specialist langs te brengen voordat je deze in gebruik gaat nemen. Vocht zorgt voor corrosie op de metalen van je Micro-SD kaart. Wanneer deze aangesloten wordt zonder schoon te maken kan je kortsluiting in het kaartje krijgen waardoor deze niet meer werkt. (al hoop ik dat je het kaartje al weer terug gevonden hebt!)