Mijn muis klikt soms twee keer als ik maar een keer klik, hoe kan ik dit veranderen?

Mijn muis klikt soms twee keer (dus een dubbelklik) als ik maar 1 keer klik, waarschijnlijk staan de instellingen verkeerd ofzo, hoe kan ik dit aanpassen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
5.4K

Het beste antwoord

Dit is een optie in windows. Je selecteert een bestand door het aan te wijzen , en je opent het door 1 maal te klikken.
Open je verkenner (windowstoets + e) menubalk>> extra ( als de menubalk niet zichtbaar is, even de alt toets aantikken) >>mapopties. In het tabblad algemeen kan je - onder op items klikken - aangeven hoe de muis moet reageren op enkel- en dubbel klik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk word het dan tijd voor vervanging of je moet je muis uit elkaar halen en onder je knop het klipje weer recht op zetten