Hoe zet ik alles nou kleiner?

Hallo,

Bij een vorige vraag vroeg ik hoe je Intel HD Graphics uit moet zetten. Ik heb dit via apparaatbeheer gedaan. Het beeld werd zwart en ik moest mijn laptop opnieuw opstarten. Ik heb daarna gekeken en Intel HD Graphics was/is uit. Maar nou doet hij het op mijn NVIDIA Geforce GT540m DDR3 2048 MB, en heb ik een heel breed groot beeld. Het lijkt wel alsof alles (net als dat je in je internet browser kunt) ingezoomd is. Ik heb daarom hier ook een screenshot van gemaakt. Alstublieft. Help me...!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ga naar je bureaublad.

Rechtermuisknop > Eigenschappen > Tabblad Instellingen> Schuifje onder "scherm resolutie" schuiven tot je de goede verhoudingen weer hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Start > Configuratiescherm > Scherm > Tabblad instellingen > Schuifje onder "scherm resolutie" schuiven tot je de goede verhoudingen weer hebt.

Dit is hetzelfde, maar andere manier om er te komen.