Ik speel een spel, en me toetsenbord functioneert niet goed. Ik heb er een ander toetsenbord aangesloten, en dat werkt ook niet. Wat kan ik doen?

Ik zit op de laptop, en als ik dan bijvoorbeeld twee keer op X druk dan lukt dat niet, dan moet ik dat meer dan 7x doen. Het is echt heel vervelend, kan ik dit misschien oplossen?

Toegevoegd na 22 uur:
En ik heb ook geprobeerd een ander toetsenbord aan te sluiten, maar dat werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
12 jaar geleden
Welk spel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet 'FogsFighters'

Antwoorden (1)

misschien is er iets misgegaan tijdens de installatie van het spel, of een instelling verkeerd ingesteld...
probeer eens van een usb toetsenbord aan te sluiten, misschien is er iets met je PS/2 aansluiting.