wanneer doet apple mee aan black friday?

Ik wik een mac book pro kopen, wachten tot solden? Of is er ook een black friday ?

8 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
8 jaar geleden
Dat gebeurt vermoedelijk pas op Sint Juttemis...
doralien
8 jaar geleden
?
Amadea
8 jaar geleden
Ken je die uitdrukking niet? Vond ik wel toepasselijk omdat het tien minuten geleden nog Sint Maarten was. Dat is een bestaande feestdag. Maar Sint Juttemis bestaat niet, Apple producten worden nóóit in de uitverkoop gedaan.
doralien
8 jaar geleden
Nee, die kende ik nog niet ...we leren weeral bij ... Nooit te oud om te leren :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ookal heeft Apple een black-friday deal, het zou waarschijnlijk gewoon een region-lock hebben. Wat wel kan is bij hun scholierenshop kijken, ik had mijn MacBook daar vandaan met wat korting, zonder een CJP-pas of universiteitsmailadres.

Het beste antwoord

Apple doet ook elk jaar mee aan Black Friday! Het zal rond deze dagen wel komen! Vorig jaar was het rond 27 november dus het zal waarschijnlijk dit jaar hetzelfde zijn!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Hoe kan jij vanuit Turkije weten hoe dat in België gaat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea Apple doet dit in alle landen waar ze Apple Stores hebben, zo ook in Turkije, en dat weet ik omdat ik al mijn Apple spulletjes uit Nederland laat komen.
Amadea
8 jaar geleden
http://www.iphoned.nl/nieuws/black-friday-apple-store/
Vorig jaar was het in elk geval niet zo...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Raar.. Dan was het twee jaar geleden dat er een Black Friday actie was in Nederland
doralien
8 jaar geleden
zou er dan geen andere winkels zijn die wel meedoen met de black friday ? En hoe zit het met de dagen weg 21 percent , doet daar apple ook niet aan mee?
Ritsuka
8 jaar geleden
Black Friday is volgens mij alleen in Amerika, de vrijdag na Thanksgiving.
paulus811
8 jaar geleden
Inderdaad Ritsuka, dat klopt. Ik kan me voorstellen dat sommige winkels meeliften of dit 'fenomeen'. Ik woon in de VS, NY en daar wordt je doodgegooid met Apple aanbiedingen. Macbooks zijn bijvoorbeeld in de aanbieding bij Best Buy, soort MediaMarkt. Overigens scheelt het max 200 USD, dus met de huidige dollarkoers zou ik niet meteen een ticket kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn dus sommigen waaronder Apple die Black Friday acties ook naar andere landen brengen.
paulus811
8 jaar geleden
Nee, het is niet Apple die de korting geeft maar de winkelier. Ik heb nog geen Black Friday acties in de Apple stores van NY gezien.