Welke kabel kan ik gebruiken voor een pc in poort?

Hallo allemaal

Op de radio heb ik volgende poorten (zie foto). Volgens mij doen die 'pc in'-poorten dienst als een 'AUX'-poort, alleen heb ik niet de juiste kabels en weet ik ook niet hoe die noemt, dus kan ik ook niet online bestellen. Weten jullie hoe die noemt.

Ik wil namelijk met de poort voor hoofdtelefoon aan mijn Samsung verbinden met die 'pc in'-poort om dan met de radio muziek af te spelen. Gaat dat lukken?

Groeten

Picture for question
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is "mijn Samsung"? Een telefoon een laptop? Waarschijnlijk een mini jack naar tulp kabel.

Antwoorden (1)

Mini Jack plug ( kleine koptelefoon stekker ) -------> tullip ( die rode en witte ) Dan kun je het Aux kanaal gebruiken om je muziek af te spelen.