Past elke videokaart in deze setup?

Ik wil misschien een videokaart kopen, maar weet niet zeker wat allemaal past.
Case: Sharkoon MA1000
Verder geen speciale koeling, gewoon casefans. Moederbord weet ik eigenlijk niet.
De setup is er één van CD ROM LAND, namelijk de Value PC met de i3 4160.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is een beetje vreemd om in deze tijd een i3 (dualcore) te nemen, waar 9/10 games al om een quadcore vragen (i5/i7/AMD FX..)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik geef Mr tomaat gelijk
Met de i3 kan je op low settings spelen
Als je wilt weten of je video kaart in je setup past moet je weten hoeveel ruimte er rond de videokaart aansluiting op je moederbord is
verder moet je ook weten welke aansluiting je op je moederbord hebt
zodat de video kaart past

Het beste antwoord

In jou kast kan maximaal een kaart van 34 centimeter. Daarmee moet je rekening houden.

Je moet er ook rekening mee houden dat je gekozen CPU een bottleneck kan vormen als je uit een hoger segment een videokaart kiest.

Alle kaarten passen hier dus in, die een maximale lengte hebben van 34 cm.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ga ook niet voor super high-end, als het maar beter is dan de HD graphics 4400 (of 4600, idk welke die heeft)