Waar kan je kijken of een computercase past?

Hey allemaal,

Ik ben van plan om deze zomer een pc te maken.
Ik heb hier een case staan (van mijn vader) maar ik weet niet of de videokaart etc. past.

Ik heb gekeken op alternate.com en pcpartpicker.com maar ik kan hem daarop niet vinden.

Mijn case is de Cooler Master Centurion 590
en mijn andere onderdelen zijn:

CPU i5-4670k
SSD Samsung 840 EVO 250gb
Harde Schijf WD Blue WD10EZEX
GPU Asus GTX780-DC2OC-3GD5
PSU SeaSonic SSR-650RM
Moederbord MSI Z87-G45 Gaming
Software Windows 8.1 64 bit
RAM G.Skill 8 GB DDR3-1600 Kit
Cooler Cooler Master Hyper 212 EVO

Weet iemand hoe je kan kijken of het zal passen? Het is een 6 jaar oude case of zoiets, dus ik weet niet of er sindsdien iets is veranderd.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je moederbord heeft de form factor ATX. De kast kan dat aan. Je videokaart heeft een lengte van 287mm. Ook dat is voor de kast geen probleem, met een bijna 2x grotere diepte van 510mm.