kan ik een tele2 modem gebruiken als router achter een ziggo modem?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is een modem. Geen router.
bamibal
8 jaar geleden
@Moordigger: Is een modem en router in één.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen idee wat voor ding het is bamibal, maar een modem is geen router. Kan wel een modem met router zijn maar dat staat er niet. :)
Daarnaast zou iets meer info over welk modem/router het dan gaat handiger zijn (want volgende vraag zal zijn, hoe?). Tele2 kent verschillenden...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan als je de tele2-modem als bridge in kan stellen. Maar dan heb je wel slechts 3 poorten over aangezien je de 4e naar je model moet sturen. Maar of tele2 deze functie niet beperkt heeft vraag ik me af. Waarschijnlijk wel. Koop gewoon een losse router, is het bereik ook beter.

Antwoorden (1)

Een modem heeft als ingang een coaxkabel oid uit de muur. En als uitgang een netwerkkabel. Die past niet als ingang in nog een modem.