kan ik het geheugen van deze laptop uitbreiden met een oudere kaart?

Ik wil graag een laptop kopen, omdat mijn oude kapot is gegaan. nou zag ik een geschikte laptop bij coolblue (zie link). Nou dacht ik, kan ik bij deze laptop eventueel het geheugen uitbreiden met geheugen uit mijn oude laptop.
In de nieuwe laptop zit 4gb SO-DIMM DDR3-1600. In mijn oude zit (zo goed mogelijk omschreven) een ADATA 4gb 2rx8 pc3-10600s-999. Werkt dit zomaar met elkaar, of is dit niet mogelijk?

http://www.laptopshop.nl/product/637226/category-180887/asus-r556lj-xx847t.html#product_specifications

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zou ik niet aanbevelen. Die "oude" is DDR3-1333.
Oorzaak van vele blauwe schermen is verschillende geheugen sticks...

Antwoorden (1)

Dat kan, maar dat hangt van de grootte af. Ik heb dat ook gedaan en het werkte, maar het kan zijn dat die ADATA niet samenwerkt.