Waarom zie ik mijn SD kaart van mijn camera niet op mijn computer?

Als ik mijn SD kaart van mijn Cannon Powershot G12 in mijn computer stop, gebeurt er helemaal niks. Ook geen melding dat er een nieuw apparaat is gesynchroniseerd.
Hoe kan dan? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het gewoon kan zien op mijn computer? (ik ben op vakantie en heb geen goeie USB kabel mee voor die camera.)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk werkt het stuurprogramma niet meer. Je kunt een nieuwe downloaden op de site van de fabrikant van je laptop (indien het een laptop is) of op de site van de fabrikant van de kaartlezer. Die moet je dan installeren. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarschijnkijk heb je wat verouderde kaartlezer in de computer die niet overweg kan met de nieuwe SDHC kaarten. Een externe nieuwe kaartlezer van een paar tientjes kan uitkomst bieden.