De vorm van het geheugen is niet hetzelfde, kan ik ze toch overzetten?

Ik wil graag van desktop A naar desktop B het geheugen overzetten omdat het moederbord van desktop A niet meer werkt. (desktop A is een oude Medion Desktop, Desktop B is een oude Acer Desktop) Het gaatje onderaan het geheugen van desktop A, staat niet op dezelfde plaats als het geheugen van desktop B. Omdraaien heb ik al geprobeerd. En het geheugen van nog een andere desktop paste wel op Desktop B, maar net zoals Desktop B, niet op Desktop A. Het geheugen van Desktop A op een cloud, etc. zetten lukt niet meer: want die computer gaat gewoonweg niet meer. Bestaat er een manier om het geheugen van Desktop A toch op Desktop B te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee dat sleufje zit er om dit geheugen te onderscheiden van ander geheugen daar is het voor bedoeld dat je niet per ongeluk het verkeerde geheugen plaats dus nee dit gaat nooit werken .

Er zijn vele soorten en maten geheugen en een van de manier om te voorspellen of het gaat werken is te kijken of het vorm en de lengte hetzelfde is. En als de vorm niet het zelfde is. Dan is het het eerste teken dat het niet gaat werken. De inkeping dient op dezelfde plek te zitten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100