Waardoor verschuift mijn cursor steeds als ik in Word typ?

Als ik aan het typen ben in Word verschuift mijn cursor steeds. Vaak een aantal regels onder het geen ik net heb getypt. Doortypen is zo lastig aangezien ik steeds in een al eerder getypt stuk terecht kom. Hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K
Cryofiel
9 jaar geleden
Werk je met een laptop, en heeft die zo'n rechthoekig vlak waarmee je de muis kunt bedienen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja. Maar zorg dat ik daar met mijn mouw oid niet overheen kom. Toch gebeurd het steeds.
Cryofiel
9 jaar geleden
Probeer eens of je dat muisveld helemaal uit kunt zetten. Soms zijn die dingen zo gevoelig dat ze al reageren als je er een centimeter boven beweegt.
Cryofiel
9 jaar geleden
Sommige laptops hebben ook iets dat een 'clitoris' wordt genoemd. Dat ding zit meestal tussen de G, H en B, en ook daarmee kun je de muis bewegen. Heeft jouw laptop een clitoris?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet dat ik weet. Hoe zet ik dat muisveld uit? Er zit bovenin links een klein wit puntje. Moet ik iets ingedrukt houden? Is dat ook makkelijk weer aan te zetten?
Cryofiel
9 jaar geleden
Poeh, geen idee. Ik denk dat je het ergens in je instellingen moet doen. Je zou daar onder 'Muis' kunnen kijken. Misschien leest iemand mee die er meer van weet dan ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dacht juist door je antwoord dat jij er veel verstand van hebt. Hahaha.

Het beste antwoord

Klik op de Start knop (of houd de Start + R ingedrukt) en typ 'Muis' in.

Als je dat niet ziet.

Druk dan op de Start knop > Ga naar Configuratiescherm > Klik op Hardware en geluiden > Apparaten en Printers > en klik op de muis die je momenteel gebruikt.

Ga dan naar 'Opties voor aanwijzers' en vink 'Aanwijzer verbergen tijdens het typen' aan.

Ik hoop dat het werkt! ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je. Ik ga het morgen uitproberen.