Hoe sluit ik mijn tv op mijn computer aan?

Ik heb (bijna) alles geprobeerd, hdmi kabel in de computer en tv, de computer herkent het beeldscherm alleen als ik naar hdmi wil switchen op mn tv, kan dat niet. Ik heb een samsung tv en gewoon een dell windows computer. Als iemand me kan helpen, dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lukt het ook niet als je het beeld eens niet probeert te klonen maar met een uitgebreid bureaublad of door het computerscherm uit te schakelen? (in de instellingen dan uiteraard!)

Het beste antwoord

Heb je de computer omgeschakeld naar extern beeldscherm? bij mijn lenovo laptop is dat een sneltoets onder F10, dus Fn+F10 tegelijk indrukken maar het kan bij jou ook een andere toets zijn (meestal is het een toets met 2 beelschermtekeningen erop), je kunt dit ook in het configuratiescherm doen, optie extern beelscherm
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laatste antwoord moet je goed lezen, is een heel goede suggestie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt, probleem is opgelost :)

Andere antwoorden (1)

Tja, waarschijnlijk heeft jouw computer geen hdmi-in poort en vice-versa. Hierdoor kan je je tv niet op de pc krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bijde mijn tv en computer hebben een hdmi poort
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De computer moet juist een hdmi-uit poort hebben, en geen hdmi-in poort.