Hoe zou ik mijn astro a40 aansluiten op mijn pc?

Hey iedereen,

Ik heb dus een astro a 40 2012 editie met mixamp pro, Nu heb ik verschillende aansluitingen, usb(geluid via mixamp) , optische kabel en zo een kabeltje dat ik de kabel van mijn headset moet insteken en zo in mijn pc (rode en groene)
Het is voor PC gaming en call of duty games.

Welke is dus de beste aansluiting voor het beste geluid ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal afhangen van de kwaliteit van de geluidskaart in je PC.
Als hierop een beter DAC zit dan de A40 heeft zou ik de rode en groene gebruiken. Anders USB of optisch.

Antwoorden (1)

Optische kabel!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarom ?
en kies ik dan voor : realtek digital output of voor astro mixamp pro bij mijn afspeelapparaten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Optische kabel i.c.m. realtek digital output: http://www.homecinemamagazine.nl/2011/03/advies-welke-audio-kabel-moet-je-kopen-voor-een-optimaal-geluid/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook daar zou je over kunnen discuseren. :)
Digitaal (elektrisch) signaal moet optisch gemaakt worden om vervolgens aan de ander kant weer van optisch elektrisch gemaakt worden. Twee keer conversie dus. Als afstand lang is en of je last zou kunnen hebben van inteferentie kan het voordeel hebben, verder is en blijft het digitaal. Dus je blijft afhankelijk van de kwaliteit van de DAC in de mixamp... Als de DAC in je geluidskaart beter is zou ik die gewoon gebruiken. Maar he, je kunt het ook gewoon proberen. Kans is groot dat je geen verschil hoort.