hoe kan ik mijn PS3 controller aansluiten op mijn pc om Fifa World te spelen?

gewoon insteken via usb lukt niet...
ik heb bij de instellingen van fifa world wel gekozen voor controller en niet muis of toetsenbord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Probeer eens (meerdere malen) op de ps knop te drukken. Dit werkte bij mij namelijk wel op mijn pc. Het kan zijn dat je ps3 aangaat (zoals bij mij weleens gebeurde) in dat geval moet je de ps3 even helemaal uitschakelen met het knopje aan de achterkant.

Het kan zijn dat hij daarna niet meer werkt op je ps3, maar dan moet je op het kleine reset knopje drukken en heb opnieuw met USB aansluiten op je ps3. Daarna kan het gewoon weer draadloos
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan een tooltje gebruiken, dit werkte bij mijn :

http://sourceforge.net/projects/ds3tool/