HD 7700 Series kan deze videokaart 3 monitoren uitbreiden?

Ik heb de AMD Radeon HD 7700 Series en 3 1080p minitoren met hdmi aansluiting.

de videokaart heeft 3 aansluitingen
1 x dvi
1 x hdmi
1 x display port

ik heb voor de dvi en display port een convurter naar hdmi.

als ik 2 willekeurige poorten aansluit werken zen allebei.
bijv. hdmi + display port, dvi + hdmi, display port + dvi.

zodra ik de derde aansluit werkt er 1 niet van.
de drivers zijn geupdate.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, dat gaat niet met dit type kaart, HDMI deelt de uitgang met (mini) displayport. Het is of - en - of, en niet en-en-en. Uit die serie(7700) zijn wel versies te vinden die het overigens kunnen. Maar jouw type helaas niet...(te weinig video geheugen ook om 3x full-HD te displayen)