Hoe krijg ik de sony vaio weer aan de gang? Blijft zwart.

Heeft wel spanning, blijft zwart en geblokkert wat ik doe. Wifi ok.

9 jaar geleden
in: Hardware
2.8K
Amadea
9 jaar geleden
Misschien heb je er wat aan te weten dat ik een keer last had van een zwart blijvend beeldscherm, en dat dan toen bleek te zijn veroorzaakt door de losgeraakte accu. Nadat ik die vastgezet had deed de laptop weer normaal.

Het beste antwoord

Misschien is het de accu die niet meer werkt.
kan je de hardeschijf horen draaien ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt de laptop verder wel aan te gaan? Wellicht kan je de laptop aansluiten via een hdmi kabel op je tv. Als het beeld wel werkt op je tv (of monitor) dan zou het eens kunnen zijn dat de connectie naar je scherm kapot is. Als dit ook niet werkt dan is je videokaart waarschijnlijk defect.