Acer: aspire switch 10. Hoe werkt het schermtoetsenbord?

Ik heb net een Acer Aspire Switch 10 gekocht. Toen ik iets op wou zoeken (op Bing) en ik kreeg geen toetsenbord op het scherm. Wat ik ook probeerde, ik kon (en kan nog steeds niet) typen op het scherm als ik op Bing en/of Google ga. Ik kan alleen typen op het toetsenbord dat eraan vast zit, maar zou het toch fijn vinden als ik ook op het scherm zou kunnen typen. Of is het niet mogelijk om op het internet (bijv. Google, Bing, enz) met het toetsenbord óp het scherm te typen?

Kan iemand mij misschien verder helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (1)

Normalerwijze moet het toetsenbord verschijnen als je het scherm van je toetsenbord verwijdert. Maar je kunt ook bij de instellingen het virtuele toetsenbord op de werkbalk zetten. Wanneer je je beeldscherm aangesloten hebt, klik je met de rechtermuisknop op de werkbalk en dan op werkbalken. Daar zie je toetsenbord staan. Even klikken en er verschijnt rechts beneden een icoon van een toetsenbord. Wanneer je dat dan aanklikt heb je je beeldscherm toetsenbord.