Goedkoopste site voor computer componenten in Nederland?

Ik zou een site met de goedkoopste componenten van NL, geen alternate o.i.d. , want die sites zijn niet het goedkoopst, ik zoek een kleiner bedrijf, sommige daarvan zijn nog goedkoper dan de grotere sites.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bestel alles bij azerty. Ik zeg niet dat zij de allergoedkoopsten zijn, maar ga je goedkoper dan heb je 9 van de 10 problemen... Geen levering, levering onvolledig, andere bestelling, etc... Ik begin niet meer aan zo'n lijdensweg, dan kost het mij liever wat meer. Als je het er wel op wilt wagen zorg er dan voor dat je via paypal kan betalen en gebruik je credit card!!!

Het beste antwoord

Er is niet "een goedkoopste site". Gewoon per onderdeel de prijs vergelijken rekening houdend met bestelkosten. Gebruik de pricewatch van www.tweakers.nl of www.hardware.info bv.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, Bedankt voor je reactie, maar tweakers is niet altijd het goedkoopste, er zijn vaak nog goedkopere sites, maar die staan er niet altijd bij.