hoe kan ik mijn ipad 1 upgraden naar ios 7/8? (jailbreak)

hoi!
wie weet er misschien hoe ik mijn ipad 1 kan upgraden naar ios 7?
jailbreak is mogelijk
groetten danieldeyoloman

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hoi,

Eigenlijk zou jet het niet eens moeten willen. Als het al zou lukken, zou je iPad ontzettend langzaam worden, omdat iOS 7/8 heel erg veel moet multi-tasken. Ik weet niet hoe je kan jailbreaken, en dat moet je ook niet willen. Toch nog veel succes!

Groetjes,

MoosMas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Een ipad1 kan helaas niet iOS7 ik vrees dat je op iOS5 moet blijven... Jailbreak voor iOS7 is mogelijk voor iPad3 en hoger...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de informatie jammer dat dit niet kan....
Hieeft iemand nog suggesties?