Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekent deze melding over het formatteren van mijn USB-stick?

Ik heb al 3 verschillende USB-sticks geprobeerd tijdens werken met Recovery Media Creator. Ik heb nu zelfs een nieuwe en krijg nog steeds dezelfde melding, dat hij niet kan geformateerd worden. Zie bijlage voor de foutmelding met nummer 040E49-04-00000000
Het is zo dat mijn nieuwe USB stick bruikbaar was, tot ik Recovery Media Creator gebruikte. In dat programma werd gezegd dat de USB-stick eerst geformatteerd diende te worden en toen ik op OK klikte kwam de melding dat hij niet kon geformatteerd worden. Vanaf dat moment was hij ook onbruikbaar, want zelfs als ik hem op een andere computer aansluit krijg ik: het station moet eerst geformatteerd worden. Als ik dan op OK klik, krijg ik: kan niet geformatteerd worden.
Hoe los ik dit nu op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
648
SimonV
9 jaar geleden
Je antivirusprogramma tijdelijk uitschakelen zou kunnen helpen: http://forums.toshiba.com/t5/System-Recovery-and-Recovery/Toshiba-Recovery-Media-Creator-Error-using-USB-Flash/td-p/111161

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb een op een webpagina verschillende antwoorden gevonden. In het kort komt het er op neer dat je in schijfbeheer je USB Stick kunt wissen en opnieuw indelen.
Misschien dat je hierbij de goede oplossing vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding