Kan je ergens een iPhone 5 16 GB Zwart kopen zonder abbonement?

En als het niet kan. Zou dan een iPhone 5c dan goed van pas komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Hier is eentje zonder abonnement http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/apple/iphone-5-16gb/prijzen-los-toestel

Je kan ook gewoon googlen met "Iphone 5 16Gb los toestel"

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Natuurlijk kan dat. Op Marktplaats vind je er heel veel tweedehands prijzen zijn afhankelijk van de staat.
Via Google vind je een heleboel webshops waar je een iPhone 5 zonder abonnement kunt kopen, zoek op "iphone 5 16gb zwart los". Veel verschillende winkels, reken op 400-500 euro.