hoe moet ik mijn pc naar fabrieksinstellingen herstellen?

hallo iedereen,

ik heb een hp laptop met windows 7
en heb er een beetje tevee op gedownload, en nou is hij heel erg sloom enzo.
dus mijn vraag is hoe herstel ik hem en ik heb ook minecraft cracked, heb een paar mooie werelden en wil die niet kwijt hoe bewaar ik die.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Opnieuw instellen kan niet, je moet je windows opnieuw installeren. Van je gegevens kan je een backup maken.
In de link kan je zien hoe je je windows opnieuw installeert
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op een hp laptop zit een herstelpartitie.
druk na het opstarten op F11.
voer hier een fabrieksherstel uit.
één en ander is hier na te lezen voor eventuele duidelijkheid.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c01904669