Aan welke eisen moet een goede game-pc voldoen?

En is het handig om een pc tweedehands te kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je weet wat voor soort spellen je wilt spelen kun je deze spellen eens googlen. Als je dan kijkt naar de systeem eisen kun je zien wat er verreist wordt en wat er aanbevolen is. Als jij de aanbelingen van de games opvolgd kun je zo je eigen game pc samenstellen. en verbeteren op punten waarvan jij vind dat ze betere moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De pc moet veel geheugen hebben, snel zijn, een scherp/mooi beeld hebben en een goede grafische kaart hebben.
Natuurlijk kun je een game-pc tweedehands kopen, maar alleen als deze genoeg geheugen over heeft om veel games op te zetten. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tweede hands zou ik niet aan beginnen.Mensen doen zo'n pc niet zo maar weg.
Het ligt eraan wat voor games je wilt spelen.Wil je met de nieuwste meedoen,dan zou ik een i-core nemen en liefst een grafische kaart met dx-11 ondersteuning,dat zou een Radion kunnen zijn.Voorlopig heb je aan 4 gb ram genoeg,maar als het mogelijk is zou ik ddr3 nemen.
Laatst heb ik een pc gekocht in de midrange met bovengenoemde specificaties en was 750 euro kwijt,maar voor 100 euro minder kan je ook al een eind komen.Was overigens excl. besturingssysteem.