is mijn laptop krachtig genoeg voor fifa 15?

Acer 7730G:2 GHz Intel Core 2 Duo P7350 4 GB werkgeheugen 2 x 320 GB harde schijfNVIDIA GeFore 9600M GT met 512 MB V-RAM17-inch breedbeeldscherm met CrystalBrite-technologie en 1440 x 900 resolutieSuperMulti CD/DVD drive5-in-1 cardreaderWindows Vista Home PremiumUitgevoerd in vernieuwd Gemstone design

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik ben bang van niet. Zowel de processor als de videokaart zijn te zwak.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het ziet ernaar uit dat je net te kort komt. EA Sports heeft enige tijd geleden de minimum systeemeisen bekend gemaakt voor de PC versie. Dat zijn de volgende:

Minimum systeemeisen:
Besturingssysteem: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Benodigde vrije schijfruimte: 15.0 GB
Ondersteunde videokaarten: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0

Problemen zijn dus je processor en je grafische kaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee je laptop is pauper